جلالتمآب داکتر عبدالبصیر "انور" وزیر عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان روز پنجشنبه ۲۲/۷/۱۳۹۵ با آقای دنیس هرن، معاون سفیر و آقای دان بیکر، مشاور ارشد بخش حاکمیت قانون سفارت امریکا در کابل در دفتر کار شان ملاقات نمودند.

 در ابتدا آقای هرن بعد از معرفی مختصر شان به عنوان معاون سفیر ایالات متحده امریکا در کابل، از فعالیت ها و دست آورد های وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان، بخصوص از زمان آغاز حکومت وحدت ملی ستایش نمودند. موصوف خاصتاً از کود واحد جزای افغانستان به عنوان نمونه بارزی از دست آوردهای این وزارت در عرصه قانونگذاری یاد نموده و این موفقیت را برای جلالتمآب وزیر عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان و تیم کاری شان تبریک عرض نمودند.

جلالتمآب وزیر عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان ضمن عرض خوش آمدید و تبریکی موقف جدید آقای هرن به عنوان معاون سفیر ایالات متحده امریکا در افغانستان، خاطرنشان ساختند که وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان بر علاوه دست آوردهای مهم در دیگر عرصه ها، در جهت اصلاح و  بازنگری قوانین نیز از هیچ گونه سعی و تلاشی دریغ نورزیده و توانسته است که علیرغم چالشهای موجود، به موفقیت های چشم گیری در این عرصه نایل آید.

در پایان آقای هرن اضافه نمود که صلح و ثبات سیاسی بر پایه حاکمیت قانون استوار بوده و نقش وزارت عدلیه در این راستا بسیار پر اهمیت است. موصوف وعده نمود که بخش حاکمیت قانون سفارت امریکا حاضر است تا در صورت ضرورت با وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان همکاری های تخنیکی داشته باشد.