ملاقات رئیس جدید عدالت و حقوق بشر UNDP با وزیرعدلیه

در جلسه روز سه شنبه مورخ 19/2/1391 آقای جی جی معاون دفتر UNDP با څارنپوه حبیب الله غالب وزیر عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان، خانم دول موکرجی را به حیث رئیس جدید عدالت و حقوق بشر UNDP معرفی نمود.
معاون دفتر UNDP ضمن معرفی خانم دول فرمود: خانم دول همکار بسیار سابقه دار ما بوده که تجربه زیاد در افغانستان دارند و قبلا پروژه پولیس مردمی را در وزارت داخله به پیش میبردند. خانم موکرجی اهل هندوستان بوده و در بخش عدلی و حقوقی تجربه زیاد دارند و یک مدتی را در بنگلدیش هم درین بخش کار نموده اند.
وزیر عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان از معرفی با ایشان اظهار خرسندی نموده فرمودند: افغانستان و هندوستان مشترکات فرهنگی و تاریخی دارند و ازینکه خانم موکرجی در افغانستان و بنگلدیش کار کرده اند و با شرایط محیطی و فرهنگی مردم افغانستان آشنایی کامل دارند خوشحالم که با ما در بخش عدالت و حقوق بشر نیز همکاری مینمایند امیدوارم از تجارب ایشان در راه بهبود عدالت در افغانستان به خوبی استفاده نمایم.
وزیر عدلیه همچنان از دفتر UNDP در قسمت تامین ارتباط بین ریاست های عدلیه ولایات با مرکز از طریق انترنت، آگاهی حقوقی به مردم از طریق کنفرانس ها و ورکشاپ ها و اعلانات تلویزیونی و ساده سازی پروسیجر های کاری خواهان همکاری شدند.
در اخیر معاون UNDP در قسمت تامین پیشنهادات یاد شده وعده همکاری نمودند.