جلسۀ هییت رهبری وزارت عدلیه ج.ا.ا، به ریاست جلالتمآب دکتور عبدالبصیر انور، وزیر عدلیه ج.ا.ا، برگزار شد.

امروز (31 حمل 1395) جلسۀ رهبری این وزارت، به ریاست جلالتمآب وزیر عدلیه.ج.ا.ا و با اشتراک سید محمد هاشمی، معین مالی و اداری وزارت عدلیه ج.ا.ا، رییسان و آمران مرتبط به مسألۀ جلسه، برگزار شد.

بر بنیاد پیشنهاد وزارت مالیه ج.ا.ا و مصوبۀ کابینۀ جمهوری ا.ا، اشتراک کننده گان این جلسه، روی تنظیم موترهای رفت و آمد کارکنان این وزارت و موارد دیگر ، بحث و گفت و گو کردند.

... در فرجام، وزیر عدلیه ج.ا.ا، گفت که پس از شنیدن نظرهای مأموران این وزارت و با در نظر گرفتن مصالح کلی، در این باره تصمیم گرفته شود .

بررسی اسناد احزاب و سازمان‌های اجتماعی منحل شده بر بنیاد حکم مقررۀ آرشیف، مشخص نمودن مسجد برای نمازگزاران، تنظیم نان مأموران و مشخص نمودن طعام خانه، تنظیم موتر در ریاست‌های ولایات و فلم گیری شیشۀ دفترها، از زمره مواردی‌ست که در بارۀ آن بحث و نظرگیری شد.

جلالتماّب وزیر عدلیه ج.ا.ا، و سید محمد هاشمی، معین مالی و اداری وزارت عدلیه ج.ا.ا، به منظور چگونه گی حل و رسیده گی به موضوع‌‌های بالا، به گونۀ کامل وضاحت دادند.

در پایان، جلالتمآب وزیر عدلیه ج.ا.ا، هیاتی را وظیفه سپرد تا این موارد را بررسی نموده و نتیجۀ آن را در جلسۀ بعدی گزارش دهند.