ملاقات رییس عمومی پروژه همکاری تخنیکی(USAID) با وزارت فواید عامه با جلالتمآب وزیر عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان

آقای دانیال کلاس رییس عمومی پروژه همکاری تخنیکی با وزارت فواید عامه، روز سه شنبه 13/11/1394 با جلالتمآب داکتر عبدالبصیر "انور" وزیر عدلیه ج.ا.ا در دفتر کارش ملاقات نمود.

نخست وزیر عدلیه آقای کلاس را خوش آمدید گفت. سپس آقای کلاس در مورد پروژه که مسوولیت آنرا به عهده دارد به وزیر عدلیه معلومات داده افزود: که از شما دعوت میکنیم تا در کمیته بین الوزارتی که متشکل از وزارتخانه های عدلیه، شهرسازی، فواید عامه، انکشاف دهات و مالیه بروز دوشنبه برگزار میگردد، اشتراک نمایید تا بتوانیم یک اداره را بوجود بیاوریم که از حفظ و مراقبت سرک ها نظارت نماید.

در مقابل جلالتمآب وزیر عدلیه گفت که نظر ترجیحی من اینست که تا یک اداره بوجود آید که از حفظ و مراقبت سرک ها نظارت نماید، ولی این اداره نباید با وزارت فواید عامه بی ارتباط بماند.

در ادامه وزیر صاحب عدلیه گفت که متاسفانه اعمار جاده ها در گذشته بدست شرکت های غیر معیاری سپرده شده بود که مکلفیت های خود را بخوبی انجام نداده اند. با تاسف، با مصرف زیادی که صورت گرفت از داشتن جاده ها مطابق معیارهای فنی و تخنیکی محروم هستیم. انتظار داریم برنامه موجوده بتواند به موفقیت های لازم دست یابد.