ملاقات رییس موسسه اطفال در معرض خطر با جلالتمآب وزیر عدلیه

بروز دوشنبه مورخ 14/10/1394 آقای تیمورشاه ادیب رییس موسسه اطفال در معرض خطر با جلالتمآب محترم داکتر عبدالبصیر "انور" وزیر عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان در دفتر کارش ملاقات نمود.

نخست رییس موسسه متذکره از فعالیت های پروژه آن موسسه که با ریاست عمومی مراکز اصلاح و تربیت اطفال همکاری مینماید به شرح ذیل یاد آوری نمود:

 فراهم آوری وسایط نقلیه، خانه پری فورمه های تحقیق اجتماعی، تدویر کورسهای آموزشی و حرفوی از قبیل ( کورسهای کمپیوتر، انگلیسی، رسامی و خطاطی) اعمار یک میدان ورزشی در مارچ 2015، فراهم آوری قرطاسیه، توظیف دو استاد جهت تدریس اطفال از جمله همکاری های موسسه اطفال در معرض خطر با ریاست عمومی مراکز اصلاح و تربیت اطفال وزارت عدلیه الی اکنون بوده است.

در مقابل وزیر عدلیه از همکاری های موسسه یاد شده قدردانی و تشکری نموده افزود: خدمات تان قابل قدر است، درین شکی نیست که مراکز تربیت اطفال مشکلات خود را دارند و اطفالیکه که درین مراکز نگهداری میشوند نیز از طرف کسانی تلقین شده اند که آنها دانش کافی ندارند و من کوشش می نمایم که با وزارت معارف صحبت نمایم تا در قسمت تعلیم این اطفال توجه جدی نماید.

در قسمت دیگری از جلسه نماینده موسسه حمایه اطفال و نماینده موسسه (تی دی اچ) از فعالیت ها و همکاری موسسات خویش با ریاست عمومی مراکز اصلاح و تربیت اطفال وزارت عدلیه یاد آوری نمودند، که از جانب وزیر صاحب عدلیه مورد تقدیر قرار گرفت.

در قست اخیر جلسه وزیر صاحب عدلیه روی تداوی روانی محجوزین تاکید نموده و گفت که بهتر است تا متخصصین روانی استخدام شوند و عقده هاییکه اطفال دارند آنرا رفع نمایند و اطفال صحت مند دو باره تقدیم جامعه گردد.