برگزاری امتحان حمایوی بست های مسلکی وزارت عدلیه

امتحان حمایوی تعدادی از بست های مسلکی وزارت عدلیه روز سه شنبه مورخ 6/5/1394 در انستیتوت خدمات ملکی واقع افشار سیلو برگزار گردید.

داکتر عبدالبصیر "انور" وزیر عدلیه دولت جمهوری  اسلامی افغانستان در سخنان افتتاحیه شان فرمود که در بست های اعلان شده بیش از 2500 نفر فورمه گرفته اند. ما انتظار داشتیم که این تعداد محدود باشد و در برنامه صد روز نخست قدم های استخدام این بست ها تکمیل گردد. اما با تاسف ارزیابی بالغ بر 2500 فورمه کار خیلی مشکل و زمان گیر است.

وزیر عدلیه به اشتراک کنندگان اطمینان داد که وزارت عدلیه از قشر جوان و متخصص استقبال میکند. وی اضافه نمود: اگر چه امکانات ما محدود و تعداد اشتراک کنندگان خیلی زیاد است اما انتظار داریم که دیگر ادارات هم به نوبه خود بست های کمبود تشکیلاتی شان را به اعلان سپرده و کسانی که درین جا جذب شده نتوانند در آن ادارات جذب شوند. به هر حال وزارت عدلیه چیزی را که در اختیار دارد در اختیار شما قرار خواهد داد.

در اخیر وزیر عدلیه ابراز امیدواری نمود که تعداد مورد ضرورت وزارت عدلیه به خوبی کامیاب شده و مراحل استخدام شان موفقانه سپری شود تا در خدمت ملت و مردم خویش قرار گیرند.