سنگ تهداب کودکستان تعمیر جدید وزارت عدلیه گذاشته شد

سنگ تهداب کودکستان تعمیر جدید وزارت عدلیه روز سه شنبه مورخ 30/4/1394 توسط وزیر عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان، در محوطه تعمیر جدید این وزارت واقع در دارالامان شهر کابل گذاشته شد.

در محفلی که به همین مناسبت دایر گردیده بود، داکتر عبدالبصیر "انور" وزیر عدلیه، سید محمد هاشمی معین اداری، روسا و مسولین این وزارت اشتراک نموده بودند.

این کودکستان از بودجه انکشافی اختیاری وزارت عدلیه و با هزینه بالغ بر چهار میلیون و هشت صد هزار افغانی و در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

وزیر عدلیه در سخنان افتتاحیه شان، کودکستان را یک ضرورت دانسته گفت: کودکستان از جمله ضروریات یک اداره است، قسمیکه در جریان هستید با رعایت اصل تساوی جندر و اهتمام به خواهران که در ادارات ما مصروف خدمت استند و بخاطر اینکه کودکان در جوار هر اداره در آرامش باشند تا مادران شان بتوانند به خوبی مصروف خدمت باشند، ایجاب می کند تا در کنار ادارات خود کودکستان هم داشته باشیم.

در اخیر وزیر عدلیه از شرکت های که مسوولیت ساخت کودکستان و تعمیر جدید وزارت عدلیه را به عهده دارند خواست که این تعمیر ها را به عنوان لاتری برای خود حساب نکنند بلکه فکر کنند که در برابر کشور، مسوولین امر و تاریخ افغانستان مسوولیت دارند و در ساخت آن تمام اصول و معیار های تخنیکی را رعایت نمایند.