ملاقات معین اداری وزارت عدلیه با مشاورین دفتر JSSP

آقای سید محمد هاشمی معین اداری وزارت عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان روز چهار شنبه مورخ 20/3/1394 با آقایان کلارک مشاور طرز سلوک، بندر جوسیف مشاور تدارکات و خانم الیزابیت مشاور پلان و پالیسی دفتر JSSP در دفتر کارش ملاقات نمود.

هدف ازین ملاقات را معرفی با معین وزارت عدلیه و اخذ نظریات و پیشنهادات ایشان جهت پیشبرد بهتر برنامه ها در وزارت عدلیه تشکیل میداد. 

درین ملاقات طرفین روی موارد چون ارتقای ظرفیت کارمندان این وزارت، فساد اداری، پروژه عدالت و راهکار های جدید جهت پیشبرد بهتر برنامه ها صحبت نمودند.

ابتدا معین اداری وزارت عدلیه پیرامون موضوع صحبت نموده فرمود: چیزی که در قدم اول برای ما خیلی مهم است رسیدن به هدف استراتیژیک وزارت عدلیه (ارائه خدمات با کیفیت عدلی و حقوقی به مردم افغانستان) می باشد و برای رسیدن به این هدف ما باید راه های مختلفی را طی کنیم.

وی از کمک های JSSP با وزارت عدلیه اظهار سپاس و قدردانی نموده و از آنها خواست که جهت بهبود و موثریت بیشتر، کار های بعدی را با یک رویکرد جدید آغاز نمایند و در ختم هر برنامه آنرا مورد ارزیابی و بازنگری قرار دهند تا چگونگی موثریت برنامه روشن گردد.

وی همچنان از دفتر JSSP خواست تا زمینه تحصیل و کسب دانش مسلکی را برای کارمندان این وزارت به سویه لیسانس، ماستر و بالاتر از آن فراهم نمایند.

معین وزارت عدلیه همچنان در قسمت تدابیر امنیتی وزارت عدلیه از دفتر JSSP خواهان کمک و همکاری گردید.

در اخیر مشاورین JSSP وعده همکاری های بیشتر را به وزارت عدلیه سپرده و طرفین بر گسترش روابط و همکاری های بیشتر تاکید نمودند.