تدویر ورکشاپ نیاز سنجی آموزشی در سطح ادارات محلی وزارت عدلیه

ورکشاپ دو روزه نیاز سنجی آموزشی در سطح اداره محلی از طرف ریاست منابع بشری وزارت عدلیه برای روسا و مدیران اداری و مالی ریاست های عدلیه ولایات به تاریخ 4 الی 5میزان  1390  در هوتل صافی لاند مارک شهر کابل دایر گردید.

این ورکشاپ که از ساعت 8:30 صبح الی 4:00 عصر و برای مدت دو روز ادامه یافت به کمک مالی بانک جهانی دایر گردیده بود. درین ورکشاپ به تعداد 60 تن از روسا و مدیران اداری و مالی ریاست های عدلیه ولایات شرکت نموده بودند.

درین ورکشاپ چگونگی خانه پری فورم نیاز سنجی آموزشی که از طرف ریاست منابع بشری وزارت عدلیه ترتیب گردیده بود برای روسا و مدیران اداری و مالی ریاست های عدلیه ولایات توضیح و تشریح گردید تا روسا و مدیران اداری ومالی ریاست های عدلیه ولایات نیاز های آموزشی کارمندان خویش را به صورت درست ارزیابی نموده و معلوم نمایند که به کدام پروگرام های آموزشی نیاز دارند. همچنان به آنها هدایت داده شد که بعد از نیاز سنجی کارمندان فورم های نیاز سنجی را به مرکز ارسال نمایند تا ریاست منابع بشری به اساس همان فورم ها پروگرام های آموزشی را برای کارمندان ریاست های عدلیه ولایات دایر نمایند.

در ادامه ای ورکشاپ معلومات (Presentation) پیرامون شیوه های راه اندازی نیاز سنجی آموزشی، کار های عملی خانه پری فورمه ها، معلومات در مورد تدارکات، توضیح فورم خلاصه نیاز سنجی آموزشی و فورم ارزیابی اجراآت کارمندان برای اشتراک کنندگان داده شد.

در ختم این ورکشاپ څارنپوه حبیب الله غالب وزیر عدلیه، قانونوال سید یوسف حلیم معین اداری وزارت و جمعی از روسای مرکزی وزارت عدلیه به سمع شکایات، مشکلات و پیشنهادات روسای عدلیه ولایات پرداخته و جهت حل آنبه آنها هدایات لازم دادند.

در اخیر وزیر عدلیه از روسای عدلیه ولایات خواست تا کمی و کاستی ها را تحمل نموده و با یک عزم راسخ و اتکا به ضمیر و وجدان خویش مسوولیت ها و وجیبه ای ملی و دینی شانرا در برابر مردم و کشور شان ادا نمایند.

قابل یاد آوری است که برنامه نیاز سنجی آموزشی به منظور تشخیص نیاز های آموزشی کارمندان جهت ارتقای ظرفیت آنها از طرف ریاست منابع بشری وزارت عدلیه طرح گردیده است.