قرارداد اعمار تعمیر جدید وزارت عدلیه امضا گردید

روز چهار شنبه مورخ 12/6/1393 محترم قانونوال سید یوسف حلیم معین مسلکی و سر پرست وزارت عدلیه دولت جمهوری اسلامی افغانستان و محترم خلیل احمد پیام رییس شرکت مقدس کوثر قرارداد اعمار تعمیر جدید وزارت عدلیه را امضا نمودند.

ابتدا سرپرست وزارت عدلیه پیرامون موضوع صحبت نموده فرمود: امیدواریم با اعمار ساختمان جدید وزارت عدلیه مشکلات ما که همانا کرایه نمودن تعمیرات به پول گزاف است مرفوع گردد و از شرکت مقدس کوثر هم تقاضا مینماییم تا پروژه یاد شده را به موقع، صادقانه و با کیفیت بسر برساند.

متعاقبا رییس شرکت مقدس کوثر طی صحبتی از پروسه شفاف تدارکاتی وزارت عدلیه قدردانی نموده و وعده نمود که مسولیت خود را در قبال اکمال پروژه یاد شده به موقع به انجام خواهد رساند.

در اخیر سرپرست وزارت عدلیه از بانک جهانی بخاطر تمویل مالی این پروژه ابراز تشکری و قدردانی نموده و از ریاست امور اداری و مالی تقاضا نمود تا محفلی را جهت تهداب گذاری تعمیر جدید وزارت عدلیه دایر نماید.

نا گفته نباید گذاشت که تعمیر یاد شده در مسا حت 2300 متر مربع، به مصرف  چهار میلیون و نو صدو هشتادو دو هزار و چهار صدو دوازده (4982412) دالر امریکایی اعمار میگردد.