کنفرانس ملی سیستم مدیریت ثبت قضایا امروز به پایان رسید.

جلالتمآب دکتر عبدالبصیر انور وزیر عدلیه امروز در نشست پایانی این کنفرانس اشتراک و سخنرانی نمود. وزیر عدلیه در این کنفرانس گفت که پیشنهادها و راه حل‌هایی را که از سوی اشتراک کنندگان به منظور بهبود سیستم مدیریت ثبت قضایا ارایه شده است، در نشست رهبری وزارت عدلیه به بحث گذاشته و در راستای تطبیق آن، اقدام لازم خواهند کرد.

وزیر عدلیه با اشاره به اهمیت سیستم عدلی و قضایی در کشور، به رییسان ولایت‌ها که در این کنفرانس اشتراک کرده بودند، هدایت داد تا در اجراآت کاری شان، قوانین کشور را رعایت کرده و زیر تأثیر هیچ نوع فشار افراد غیر مسوول قرار نگیرند. وی هم‌چنان از پروگرام حمایت سکتور عدلی افغانستان (جی.اس.اس.پی) خواست تا در راستای فراهم‌سازی تجهیزات لازم برای پیش‌برد این سیستم در ولایت‌های کشور، هم‌کاری نمایند.

در پایان این نشست، وزیر عدلیه به اشتراک کنندگان، تصدیق‌نامه‌های اشتراک در این کنفرانس را توزیع نموده و در پیش‌برد امور مربوط به وزارت عدلیه در ولایت‌ها، برای‌شان ابراز مؤفقیت کرد.

گفتنی است که کنفرانس ملی سیستم مدیریت ثبت قضایا در تاریخ 19 حمل امسال برای سه روز در هتل صافی لاندمارک در کابل برگزار گردید. رییسان ولایت‌ها، آمران اداره‌های حقوق، قضایای دولت، مراکز اصلاح و مساعدت‌های حقوقی از سراسر ولایت‌های کشور، از اشتراک کنندگان این کنفرانس بودند.