پوهیالی سید غلام محمد رحمانی به عنوان رییس جدید حقوق ولایت کابل به کارمندان این ریاست معرفی گردید.

 

    3 قوس 1397

سید محمد هاشمی معین اداری وزارت عدلیه ج.ا.ا، طی یک مراسم رسمی در حضور داشت محمد یعقوب حیدری، والی کابل و جمعی از رؤسا و کارمندان وزارت عدلیه، پوهیالی سید غلام محمد رحمانی را به عنوان رییس جدید حقوق ولایت کابل معرفی نمود.

آقای هاشمی، از کارکردها و دست آوردهای آقای رحمانی در ریاست عدلیه هرات به نیکی یاد کرده و از اهلیت و شایستگی ایشان به کارمندان این ریاست اطمینان داد.  وی ابراز امیدواری نمود که با آمدن ایشان، انتظار می‌رود تا میکانیزم‌های بهتری در این اداره ایجاد گردیده و به مشکلات مردم رسیدگی بهتر صورت گیرد. وی هم‌چنان از کارکردهای رییس پیشین این اداره سپاس‌گزاری نمود.

معین وزارت عدلیه از مشکلات جای و فضای کاری ریاست حقوق ولایت کابل یاد کرده و به کارمندان این ریاست اطمینان داد که کار تعمیر جدید این ریاست در بگرامی کابل هشتاد فیصد پیش رفته و به زودی تکمیل خواهد شد.

 

در همین حال، محمد یعقوب حیدری، والی کابل نیز تقرر آقای رحمانی را در این پست تبریک گفته و از کارکردهای آقای عمرزاده رییس سابق حقوق کابل به نیکی یاد کرد. وی وعده کرد که در جهت همکاری با ریاست حقوق کابل و رفع مشکلات این ریاست از هیچ نوع همکاری و مساعدت دریغ نخواهد ورزید.

آقای رحمانی از اعتماد مقام وزارت عدلیه سپاس‌گزاری نموده و در باره‌ی اهمیت و جایگاه ریاست حقوق ولایت کابل صحبت نمود. وی روی پلان‌های آینده اش صحبت نموده و تعهد سپرد که در امر مبارزه با فساد و رفع مشکلات حقوقی مردم تلاش خواهد نمود.

در پایان، آقای رحمانی از سوی معین وزارت عدلیه، والی کابل و سایر همراهان، به دفتر کاری‌اش رهنمایی گردید. آقای رحمانی  پیش از این  در پست‌ ریاست عدلیه ولایت هرات، ایفای وظیفه نموده است.