وزیر عدلیه ج.ا.ا. به ولایت غور سفر نمود

روز شنبه مورخ 27/9/1389 وزیر عدلیه ج.ا.ا. در راس یک هیئت بلند رتبه متشکل از جنرال رابرت هارورد معاون قوماندانی نیرو های آیساف و قوماندان نیرو های بحری ایالات متحده امریکا، قوماندان قطعه 435 آیساف و سکرتر مقام وزارت عازم ولایت غور گردید.

وزیر عدلیه ج.ا.ا را سرپرست ولایت غور رئیس عدلیه و مدیر محبس ولایت غور و جمع کثیری از اراکین بلند رتبه دولتی استقبال نمودند متعاقباً موصوف از محبس ولایت غور، توقیفخانه ولایت غور، محبس اناثیه ولایت غور،  ریاست عدلیه ولایت غور و مقام ولایت غور دیدن نموده ضمن سخنرانی های خود پیام رئیس جمهوری اسلا می افغانستان را به مردم و مسوولین ولایت غور رسانیده همچنان محبوسین را به نیکو کاری و ندامت و توبه از اعمال زشت قبلی شان توصیه نموده مشکلات آنها را استماع و جهت بهبود وضعیت محبوسین و محبس به مسوولین توصیه های های لازم نمودند و وعده نمودند که در صورت مساعد شدن امکانات مالی یک محبس معیاری در ولایت غور باید اعمار گردد.

قابل ذکر است که محبس  ولایت غور در یک تعمیر کرایی که دارای هفت اطاق است، 106 تن محبوس دارد و همچنان در توقیفخانه ولایت غور 4 تن توقیفی و در محبس اناثیه آن 3 تن محبوس می باشد.