تدویر ورکشاپ پنج روزه تحت عنوان آموزش آموزگاران

اداره حمایت از سکتور عدلی و قضایی افغانستان ( JSSP ) روز شنبه مورخ 4/8/1392 ورکشاپ پنج روزه ای را تحت عنوان آموزش آموزگاران ( TOT) برای کارکنان وزارت عدلیه دایر نمود.
این ورکشاپ که به مدت پنج روز ادامه یافت، در هوتل ستاره طلایی واقع شهرنو کابل دایر گردیده بود و در آن 15 تن از کارکنان ریاست های مختلف وزارت عدلیه اشتراک نموده بودند.
درین ورکشاپ در مورد موضوعات مهم از جمله اصول آموزش بزرگسالان و تیوری های مربوط، چگونگی یک نیاز سنجی آموزشی مفید و موثر و نحوه انجام آن، چگونگی تهیه و ترتیب مواد و محتوای درس، انواع مواد ممد درسی و نحوه کاربرد و استفاده از آنها، ترتیب پلان درسی و مراحل آن، شیوه های مختلف تدریس و چگونگی کنترول یک صنف درسی در وضعیت دشوار، معلومات مفصل ارائه گردید.
این ورکشاپ روز چهارشنبه 8 عقرب 1392 با اهدای تصدیقنامه ها توسط رحیم الله مجددی رئیس اداره حمایت از سکتور عدلی و قضایی افغانستان ( JSSP ) به پایان رسید.
در اخیر رحیم الله مجددی رئیس اداره حمایت از سکتور عدلی و قضایی افغانستان از حضور اشتراک کنندگان درین ورکشاپ اظهار سپاس و قدردانی نموده و وعده سپرد که در آینده برنامه ای پیشرفته تر این برنامه ( Master TOT ) را نیز دایر خواهند نمود.