تفاهمنامه همکاری میان وزارت عدلیه و موسسه (DPK/ARD)به امضأ رسید

روز یکشنبه 11/7/1389 تفاهمنامه همکاری میان وزارت عدلیه و مؤسسه ( DPK/ARD )در مورد پروژه استقرار حاکمیت قانون به امضا رسید.

در محفلی که به همین مناسبت دایر گردیده بود، قانونوال سید یوسف حلیم معین اداری وزارت عدلیه، آقای وحدت رئیس مساعدت های حقوقی وزارت عدلیه، آقای محمدی مدیر ارتباط خارجه و نورعلم معاون ریاست نشرات وزارت عدلیه، مایک شیپارد رئیس عمومی پروژه استقرار حاکمیت قانون، مارک هوگ، خانم ایشواریا چیکارلا، اوستین برادلی و شکیلا فقیری مشاور ارشد پروژه اشتراک نموده بودند.

 تفاهمنامه مذکور را به نماینده گی وزارت عدلیه، قانونوال سید یوسف حلیم معین اداری و مایک شیپارد رئیس عمومی پروژه استقرار حاکمیت قانون به امضا رسانیدند.

معین وزارت عدلیه ضمن قدردانی از کمک های این مؤسسه با مراجع عدلی و قضایی و مخصوصاً وزارت عدلیه، فرمودند: وظایف و مکلفیت هاییکه درین تفاهمنامه درج شده است، اولین و مهمترین قدمی است که ما را در جهت عملی نمودن استراتیژی سکتور عدلی و قضایی که در کنفرانس کابل نیز به آن تاکید شده است، یاری میرساند.

مقصد اساسی این پروژه ارتقای سطح آگاهی مردم راجع به حاکمیت قانون در افغانستان و افزایش میزان اعتماد مردم بالای نهاد های عدلی و قضایی می باشد، قابل ذکر است که مدت پروژه مذکور در وزارت عدلیه هشت ماه بوده و از تاریخ 2010/10/3 الی 2011/5/16 دوام می یابد.