اشتراک معین اداری وزارت عدلیه در محفل نهال شانی

آقای عبدالقادر عدالتخواه معین اداری وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان روز شنبه 7/1/1389 در محفل نهال شانی که از طرف آیساف در محوطه ریاست پوهنخی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون کابل دایر گردیده بود، اشتراک نمودند. درین محفل معاون فرمانده آیساف، رئیس پوهنخی حقوق و علوم سیاسی و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی حضور داشتند و چند نهال را در محوطه پوهنخی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون کابل غرس نمودند.

در ادامه محفل معاون آیساف،معین اداری وزارت عدلیه و رئیس پوهنخی حقوق وعلوم سیاسی همراه با مهمانان از جریان امتحانات محصلین و کتابخانه پوهنخی حقوق دیدن نمودند.

در ختم محفل معاون آیساف با معین اداری وزارت عدلیه،رئیس پوهنخی حقوق و علوم سیاسی و رئیس پوهنخی ژورنالیزم ملاقات نمودند.

آقای عدالتخواه با اظهار سپاس و تشکری از دعوت ایشان درین محفل فرمودند: از مدتی به این طرف آیساف با ما همکاری دارند و ما خواهان تقویت این همکاری ها می باشیم و از معاون آیساف دعوت نمودند که در وزارت عدلیه تشریف آورده واز نزدیک دیدن نمایند تا در مورد همکاریهای بیشتر بحث به عمل آید.

درملاقات که روسای پوهنخی های حقوق و علوم سیاسی و پوهنخی ژورنالیزم با معاون آیساف داشتند، خواهان همکاری آیساف در ساخت تعمیر جداگانه برای پوهنخی های حقوق و ژورنالیزم،کمبود چوکی ها،تجهیز کتابخانه و ایجاد یک لابراتوار برای محصلین شدند.

در ادامه معاون آیساف فرمودند: من به عنوان معاون آیساف درین جا آمده ام و این آغاز همکاری های ما با شما خواهد بود. ما خواستار تقویت روابط با وزارت عدلیه و پوهنتون ها استیم. ما بیشتر در ولایات کار می کنیم و تلاش می کنیم تا مردم افغانستان به حقوق شان برسند واز اینکه دختران را دیدیم که مصروف درس خواندن بودند بسیار خوشحال شدیم.و در اخیر در رابطه به مشکلات یاد شده وعده همکاری نمودند.