وزیر عدلیه ج.ا.ا وارد ولایت ارزگان گردید

څارنپوه حبیب الله غالب در حالیکه وی را جنرال هارورد معاون قوماندانی نیروهای آیساف ودگر جنرال امیر محمد جمشید رئیس عمومی محابس و توقیفخانه ها همراهی مینمود بروز پنجشنبه مورخ 23/10/89 به سلسله سایر سفر های ولایتی خویش عاز م ولایت ارزگان گردید . که با استقبال گرم والی آن ولایت ،رئیس عدلیه ،رئیس محکمه استیناف ،مدیر محبس ،رئیس امور زنان ، وکلای مردم در پارلمان و جمع کثیری از بزرگان قومی مواجه گردیدند.           

در ابتدا وزیر عدلیه کشور پیام رئیس جمهوری اسلامی افغانستان را به مردم و اراکین دولتی آن ولایت رسانیده سپس گزارش کاری رئیس عدلیه ورئیس محکمه آن ولایت را شنیده همچنان مشکلات محبوسین را استماع و عرایض عارضین را دریافت و به مسولین هدایات لازم سپردند.          

متعاقبا وزیر عدلیه ج.ا.ا از جریان کار محبس جدید دیدن نموده ،محبس مذکور در مساحت شش و نیم جریب زمین ملکیت وزارت عدلیه به کمک مالی دونرها که گنجایش در حدود (100) محبوس را دارا است و کار اعمار آن تا (70) فیصد پیشرفته است با تسهیلات و معیار های عالی محبس داری عنقریب کار آن اکمال و به بهره برداری سپرده خواهد شد.همچنان جنرال هارورد معاون قوماندانی آیساف پرداخت وجوه پولی اعمار محبس اناثیه را در محوطه محبس مذکور بعهده گرفت .