تدویر ورکشاپ آگاهی دهی از ارتباطات راهبردی در اداره عامه و معرفی برنامه CBRF

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی روز سه شنبه 26/10/1391 ورکشاپی را تحت عنوان ( ورکشاپ آگاهی دهی از ارتباطات راهبردی در اداره عامه و معرفی برنامه ارتقای ظرفیت بر اساس نتایج ( CBRF )) در تالارکنفرانس های وزارت عدلیه دایر نمود.
درین ورکشاپ سید محمد هاشمی معیین اداری وزارت عدلیه، عزیزالله آریافر رئیس اطلاعات و ارتباط عامه کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، انصارالله فوشنجی رئیس طرح برنامه ها و سرپرست ریاست عمومی طرح و مدیریت برنامه آن کمیسیون، روسا و کارمندان عالی رتبه وزارت عدلیه اشتراک نموده بودند.
ابتدا سید محمد هاشمی معیین اداری وزارت عدلیه از تلاش ها و خدمات کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی در راستای اصلاح اداره عامه و همکاری آنها با وزارت عدلیه اظهار سپاس و قدردانی نموده و راجع به برنامه CBRFو ارتباطات ستراتیژیک در اداره عامه روشنی انداخته و برای گردانندگان این برنامه آرزوی موفقیت نمودند.
درین ورکشاپ آقای عزیزالله آریافر و انصارالله فوشنجی بالترتیب روی موضوع ارتباطات استراتیژیک در اداره عامه و برنامه CBRF بحث نموده و به اشتراک کنندگان این ورکشاپ معلومات مفصل ارائه نمودند  و در اخیر به سوالات اشتراک کنندگان پاسخ قناعت بخش ارائه گردید.