وزارت عدلیه ج.ا.ا از محمد الله کتوازی برنده مدال طلای مسابقات پاورلفتینگ تقدیر به عمل آورد

وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان روز سه شنبه 12/10/1391 با اهدای تحایف از محمد الله کتوازی برنده مدال طلای مسابقات پاورلفتینگ آسیایی تقدیر به عمل آورد.
در محفلی که به همین مناسبت در وزارت عدلیه دایر گردیده بود، قانونوال سید یوسف حلیم معین مسلکی، سید محمد هاشمی معین اداری و جمعی از روسا و کارمندان وزارت عدلیه اشتراک نموده بودند.
معینان وزارت عدلیه با اهدای تحایف از پیروزی محمد الله کتوازی در برابر حریفانش تقدیر به عمل آورده و این پیروزی را به وی و مردم افغانستان تبریک گفتند و این پیروزی را مایه افتخار به ملت و مردم افغانستان دانسته و پیروزی های مزید ایشانرا از بارگاه ایزد منان استدعا نمودند.
محمد الله کتوازی مسکونه اصلی ولایت پکتیکا بوده و فعلاً یکی از کارمندان وزارت عدلیه میباشد که مدت 22 سال سابقه ورزشی در رشته زیبایی اندام و وزنه برداری دارد.
وی از شش ماه به اینطرف نظر به تشویق خواجه فرید احمد صدیق رئیس فدراسیون پاورلفتینگ افغانستان به این ورزش رو آورده و نظر به استعداد و توانمندی های که از خود نشان داد، جهت اشتراک در مسابقات پاورلفتینگ آسیایی که به تاریخ 18 قوس 1391 در شهر گوامباتور هندوستان برگزار گردیده بود برگزیده شد.
درین مسابقات 37 کشور اشتراک نموده بودند که محمد الله کتوازی با انجام 17 مسابقه توانست چهار مدال که یک طلا، دو برنز و یک مدال توتل را برای کشورش به ارمغان آورده و بیرق پرافتخار افغانستان را به اهتزاز درآورد.