امضای موافقتنامه مرحله دوم پروژه عدالت و حقوق بشر در افغانستان میان وزارت عدلیه و برنامه انکشافی ملل متحد (UNDP)

موافقتنامه مرحله دوم پروژه عدالت و حقوق بشر در افغانستان روز یکشنبه 19/9/1391 میان وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان و برنامه انکشافی ملل متحد (UNDP) به امضاء رسید.
این موافقتنامه را څارنپوه حبیب الله غالب وزیر عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان و آقای الوارو رود رگیف رئیس عمومی برنامه انکشافی ملل متحد (UNDP) در تالار کنفرانس های وزارت عدلیه به امضا رسانیدند.
 وزیر عدلیه در مراسمی که به همین مناسبت دایر گردیده بود، از کارکرد های گذشته (UNDP) در وزارت عدلیه و سکتور عدلی و قضایی اظهار سپاس و امتنان نموده و کارکرد های گذشته آنها را مثبت ارزیابی نمود و از برنامه انکشافی ملل متحد (UNDP) خواست تا در بخش زیربناء ها هم کمک هایشانرا توسعه بدهند چون زیربناء یک موضوع اصلی و اساسی در یک ارگان است و تازمانیکه یک محل مناسب کاری وجود نداشته باشد سایر کار ها به صورتیکه باید انجام شود انجام شده نمیتواند.
پروژه عدالت و حقوق بشر در افغانستان در سال 2009 با همکاری مالی برنامه انکشافی ملل متحد آغاز و مرحله اول خویش را در دسمبر 2012 به اتمام رساند و اینک مرحله دوم پروژه عدالت و حقوق بشر از آغاز سال 2013 شروع و الی آخر سال 2015 ادامه خواهد یافت.
مرحلۀ دوم پروژه عدالت و حقوق بشر در افغانستان با وزارت عدلیه، دفتر لوی څارنوالی، ستره محکمه، انجمن مستقل وکلای مدافع افغانستان و جامعۀ مدنی بمنظور تقویت دسترسی به عدالت و آگاهی حقوقی عامه همکاری خواهد نمود.