سفر وزیر عدلیه به ولایت جوزجان

څارنپوه حبیب الله غالب وزیر عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان روز دوشنبه 10/7/1391 طی یک سفر رسمی به منظور بازدید کاری و تحقق فرمان شماره 45 ریاست جمهوری اسلامی افغانستان وارد شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان گردیده و با محمد عالم ساعی والی ولایت جوزجان دیدار و ملاقات نمود.
درین سفر وزیر عدلیه را روسای عمومی حقوق، تفتیش داخلی، قضایای دولت، مراکز اصلاح و تربیت اطفال و نمایندگان محترم ستره محکمه، لوی څارنوالی و اداره مبارزه با ارتشاء و فساد اداری همراهی مینمودند.
بعداً وزیر عدلیه در یک نشست وسیعی با اشتراک والی و معاون مقام ولایت جوزجان، رئیس شورای ولایتی، رئیس امنیت ملی، رئیس عدلیه، رئیس محکمه استناف ولایت جوزجان، مسولین دوایر دولتی، علما وروحانیون ونماینده گان اقشار مختلف مردم که در تالار شورای ولایتی آن ولایت تدویر یافته بود اشتراک نمود.
طی این نشست والی ولایت جوزجان، رئیس شورای ولایتی ، رئیس محکمه استیناف ، رئیس عدلیه ولایت جوزجان وتعدادی از محاسن سفیدان پیرامون کارکردهای ادارات عدلی و قضایی بصورت همه جانبه توضیحات داده و از مشکلات و پرابلم های مردم آن ولایت یاد آوری نمودند وخواستار رسیدگی و اقدامات عملی در زمینه گردیدند.
وزیر عدلیه هدف از سفرشان به ولایت جوزجان را بررسی کارکرد های ارگان های عدلی و قضایی، تحقق فرمان شماره 45 ریاست جمهوری و بررسی مشکلات مردم خصوصاً در بخش عدلی و قضایی و انتقال آن به مرکز عنوان نموده و به مردم آن ولایت اطمینان داد که مشکلات شانرا با مسوولین مربوط در میان خواهد گذاشت.