رئیس جدید اداری و مالی وزارت عدلیه معرفی گردید

رئیس جدید اداری و مالی وزارت عدلیه روز سه شنبه 7/6/1391 به کارمندان آن وزارت معرفی گردید.

در محفلی که به همین مناسبت در وزارت عدلیه دایر گردیده بود، څارنپوه حبیب الله غالب وزیر عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان آقای عبدالحلیم "همت" را به حیث رئیس اداری و مالی وزارت عدلیه معرفی نمود. درین محفل سید محمد هاشمی معین اداری، روسا و کارکنان وزارت عدلیه و جمعی از مهمانان اشتراک نموده بودند.

وزیر عدلیه ضمن معرفی رئیس جدید اداری و مالی وزارت عدلیه این پست را به ایشان تبریک گفته و ایشان را متوجه مسئولیت های خطیری که در قبال مردم و جامعه دارند نموده فرمود: جامعه ما یک جامعه درد دیده است که بیشتر از سی سال جنگ را پشت سر گذاشته و ضرورت به مرهم گذاری و دلجویی دارد و وزارت عدلیه هم از لحاظ اداری بعضی مشکلات دارد خصوصاً حالاکه مسئله فرمان رئیس جمهور، موضوع تطبیق پلان های انکشافی و مسئله مصرف بودجه انکشافی که موضوعات بسیار مهم میباشد و نیاز به توجه بیشتر دارد.

بعداً آقای همت از اعتماد که نسبت به وی صورت گرفته اظهار سپاس و قدردانی نموده و وعده سپرد که در راه خدمت به مردم و دولت جمهوری اسلامی افغانستان از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید.   

آقای همت تحصیلات خویش را در رشته ادبیات به پایان رسانده و در پست های مهم دولتی چون کارشناس PRR در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، مدیر اداری ریاست انکشاف اداره خدمات ملکی، مسئول عمومی حق العبور شاهراه افغانستان در وزارت مالیه، آمر کارکنان ریاست عمومی عواید وزارت مالیه و همچنان مشاور ریاست عمومی بودجه در وزارت مالیه ایفای وظیفه نموده است.